2014. augusztus 14., csütörtök

▲21.rész▲

Sziasztok Ismét résszel jöttem, immárona tábor után. Gyülekezünk, aminek nagyon örülök. Köszönöm az eddigi dijakat, és remélem még több lesz. Ez a rész nagyon rövid lett, de majd a következők hosszabbak lesznek. Jó olvasást!
u.i. Na ki jelenik most meg? Igen, helyesen gondoltad, Ő! :D 
Tina R. 


*Zayn Malik szemszöge*

Rohantam vissza Danielle kórterméhez. Amit láttam, felfoghatatlan. Nem tudom, hogy hová tegyem, s ez zaklat. Brutálisan zaklat. az ajtót kinyitottam, s Perrie azonnal hozzám rohant. ölelése némileg megnyugtatott, de nem egészen. Minden előttem volt, minden.

- N..Niallt elrabolták...-nyögtem ki végül, hisz már elkérdezte egy párszor, hogy mi a bajom. Mindkettőjük szeme elkerekedett, s azt sem tudtam, mit csináljak.

Leültem Dani mellé, s arcomat a kezembe temettem. Most mi lesz? Felicite sincs meg, Niall is eltűnt, és már hárman, sőt most már négyen, azoknál a vadállatoknál vannak .

- Zayn, nyugodj meg!- Dani hangja ébresztett fel gondolkodásomból. - Mondd el, hogy mit láttál. Lehet, hogy fontos tényező.

- Hozni akartam egy kávét magamnak, meg Niallnek, mivel egy fiatal nővér bejött , hogy vizsgálja meg a szöszit. Kicsit furcsálltam, hisz már megvizsgálták egyszer, de azt mondta, hogy rutinellenörzés. Mindegy. Szóval jöttem a két kávéval, amikor a Niall terméből egy hulla zsákban lévő testet kihoztak. Láttam , hogy lélegzett, hisz fel-le mozgott a zsák. Oda akartam menni, de két pali lefogott. Amire elengedtek, addigra Niall és az a csaj eltűnt.

- Zayn, nem tudod, hogy mi volt a neve annak a csajnak? - kérdezősködött tovább Dani. Mit ne mondjak, ő nem táncos kéne legyen, hanem riporter..

- Nem tudom, nem mutatkozott be.. Viszont, megnéztem a kis táblát a fehér ingén és.. C..Chel...nem Chelsea, Ca...- dadogtam, viszont  ő a szavamba vágott.

- Chaty. - csettintett, majd Perrie-re nézett. Perrie  nemlegesen rázni kezdte a fejét. Vajon mit tudnak ők, amit én nem?

- Igen, ő. Ki az?

- Niall mesélt nekem róla, ő vele állunk szemben. Úgy értem, ő tervelte ki ezt az egészet. Felicite szerint őt akarja, vagy tönkre akarja őt tenni. És van egy csapat, aki titeket. Nos a Chaty meg az a csapat összeállt, és így most tönkreteszi úgy Felicitet, úgy titeket. -sóhajtott.

Elogondolkodtatott rövid monológja... Felicite tudna segíteni, de hát elment.

- Tényleg, Felicite mikor jön át? Meg szeretném ismerni. -mosolyodott el barátnőm.

- Hát, az van, hogy Felicite egy pár órával ezelőtt elhagyta a kórházat, és fogalmunk sincs, hogy hol van. - motyogtam el a végét. A két lány döbbenten nézett rám.

- Mi az, hogy eltünt? Nem, az lehetetlen! - hangja hitetlen volt, szerintem kicsin múlik az, hogy fel nem robban idegességében..

- Dani, nyugi van. Elment, de nem örökre. Szerintem kitervelt valamit, és majd értesíteni fog. Biztos vagyok benne, Dani, szóval nyugodj meg. Jó? - néztem rá, majd a Perrie-re.

- Srácok, szerintem gondolkodnunk kéne azon, hogy mit tegyónk. Elvégre, te vagy már az egyetlen ,  akit még nem vittek el. - magyarázta Pezz.

- Nem, még ott van Louis is  . -javította ki Dani.

Persze, Louis. Ide kell hívnom, most! Telefonom előkaptam, majd tárcsázni kezdtem a számot. Fülemhez tartottam a mobilt, amikor hirtelen a folyosón is csengeni kezdett a mobil. Szemöldökömet ráncolva néztem rá Perrie-re, majd Danira, majd a csörgő mobilt kikapcsoltam. Az ajtó hirtelen nyílni kezdett, majd belépett egy ismerős srác. Haja úgy állt, mintha megtépték volna, s megcsillogtatta mosolyát.

- Igaz nem azt gondoltátok, hogy kihagytok a jóból? - nevetett, majd leült közénk . - Csapjunk a közepébe. Meséljetek el mindent! 

2 megjegyzés:

  1. Juj de jo.
    Varom a kovetkezot
    Loutol nem is vsartam mast
    Nagyon jo lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, most közbejött valami, de igyekszem megirni a részt... Köszönöm a véleményt!
      Tina R.

      Törlés